16.-17.05.2020

IAAF

Tet Riga Marathon

16.-17.05.2020

IAAF

Izvēlies sev piemērotāko treniņu!

Gatavojoties startam Tet Rīgas maratonā, aicinām Tevi pievienoties Riga Runners treniņu grupām! Treniņu klāsts, variējošās distances un tempi ļaus ikvienam skrējējam izvēlēties savam līmenim atbilstošu slodzi, un ar treneru un treniņu biedru atbalstu sasniegt savu mērķi. Grupu treniņu kalendārs gan nedēļas, gan mēnešu griezumā veidots tā, lai, apmeklējot treniņus regulāri, varētu visaptveroši un sistemātiski sagatavotos Tet Rīgas maratonam. 

Iepazīties ar grupu treniņiem zemāk un tiekamies skrējienā!

TRENIŅI DARBA DIENĀS

Pulcēšanās Lattelecom birojā, Dzirnavu ielā 105

Weekly_Run.jpg

WEEKLY RUN + STRENGTH

  • Katru trešdienu plkst. 19.00 The HUB cafe, Elizabetes ielā 55


Iknedēļas skriešanas treniņš zemā intensitātē izturības stiprināšanai. Treniņa otrā daļā vispārējas fiziskās sagatavotības vingrinājumi skrējējiem korsetes un muguras stiprināšanai, līdzsvara attīstīšanai. Treniņš paredzēts ikvienam ar pamatprasmēm skriešanā.

 

  • Trīs tempa grupas: 5:30, 6:00 un 6:30 min/km
  • Distance: 8-12 km
  • VFS: 30 min
 

Weekly_Tempo.jpg

WEEKLY INTERVALS

  • Katru ceturtdienu plkst. 19.00 The HUB cafe, Elizabetes ielā 55


Katru ceturtdienu uz kopīgu skrējienu ar paātrinājumiem aicinām pulcēties pusmaratonistus un maratonistus, kuriem ir apzināts sportiskais mērķis sacensībās. Iknedēļas intervālu treniņos tiks iekļauti paātrinājumi salīdzinoši ātrākā, “komfortabli grūtā” tempā ar mērķi stimulēt ķermeņa adaptāciju sacensību tempam.

 

  • Tempa grupas (iesildoties un atsildoties): 5:30 un 6:00 min/km ar dažāda garuma un intensitātes intervāliem
  • Distance: 10-14 km

 

 

My First Run.jpg

MY FIRST RUN

  • Katru ceturtdienu plkst. 19.00 The HUB cafe, Elizabetes ielā 55

  • Katru svētdienu plkst. 10.00 Mežaparkā


Treniņa mērķis ir iedvesmot un motivēt skriešanai, attīstīt pirmās iemaņas un pareizus ieradumus skriešanā. Treniņš paredzēts iesācējiem, kuri apņēmušies pirmo reizi startēt 6 km vai 10 km distancē.

 

  • Temps: 6:30-7:00 min/km + soļošana
  • Distance: 4-8 km

 

 

Track.png

TRACK

  • Katru otrdienu plkst. 19.00 Centra sporta kvartālā, Kr. Barona ielā 116a


Vispārējās fiziskās sagatavotības skriešanas treniņš, kas sevī ietver ātrumu, eksplozīvo darbu, tehnisko izpildījumu ekonomiskam skrējienam. Treniņš paredzēts ikvienam skrējējam neatkarīgi no pieredzes un sagatavotības līmeņa.

 

  • Temps: variēs pēc sagatavotības
  • Distance: variēs pēc sagatavotības

 

Svētdienās Mežaparkā

Katru svētdienu plkst. 10.00 Mežaparkā. Pulcēšanās laukumā netālu no Rīgas Zooloģiskā dārza.

_MG_8710.jpg

SUNDAY RUN

Skrējiens ar uzdevumiem. Katru treniņu skrējējus sagaidīs īpašs uzdevums vai izaicinājums, kas papildinās treniņa vienmērīgo skrējienu.

  • Distance: ~5-10 km
  • Temps: ~6 min/km
 

Long_Run.jpg

LONG RUN 

Garš, vienmērīgs skrējiens zemā intensitātē. Pēc skrējiena kārtīga izstiepšanās visām muskuļu grupām. Treniņš stiprina sirds izturību un veido pamatu garo distanču skriešanai. Paredzēts maratonistiem un pusmaratonistiem.

 

  • Temps: 5:50-6:00 min/km.
  • Distance: 18-34 km maratonistiem, 12-20 km pusmaratonistiem.
  • Stiepšanās: 20 min

 

My First Run.jpg

MY FIRST RUN

  • Katru ceturtdienu plkst. 19.00 The HUB cafe, Elizabetes ielā 55

  • Katru svētdienu plkst. 10.00 Mežaparkā


Treniņa mērķis ir iedvesmot un motivēt skriešanai, attīstīt pirmās iemaņas un pareizus ieradumus skriešanā. Treniņš paredzēts iesācējiem, kuri apņēmušies pirmo reizi startēt 6 km vai 10 km distancē. Tie, kas treniņus apmeklēs regulāri, sevi pierādīt Lattelecom Rīgas maratonā varēs bez maksas, dāvanā saņemot arī Riga Runners skriešanas kreklu! Vairāk par piedāvājumu treniņos.

 

  • Temps: 6:30-7:00 min/km + soļošana
  • Distance: 4-8 km

 

 

Advanced.jpg

ADVANCED

Augstas intensitātes intervālu treniņš skrējējiem ar pieredzi. Treniņu mērķis ir attīstīt ātrumu, muskuļu izturību un organisma spēju pretoties nogurumam. Paredzēts pieredzējušiem garo distanču skrējējiem ar konkrētu mērķi sacensībās.

Treniņus vadīs Latvijas labākie garo distanču skrējēji – Valērijs Žolnerovičs, Ilona Marhele, Jānis Girgensons, Jānis Višķers, Renārs Roze un citi. Katru treniņu būs jauns virziens ar jauniem uzdevumiem. Dalībniekiem jābūt pārliecinātiem par savām spējām komfortabli skriet garākus intervālus ap 4:00-5:00 min/km.

 

  • Temps: variēs, bet ne lēnāk par 5:30 min/km iesildošajā daļā
  • Distance: variēs, bet ne mazāk par 10 km
  • Treniņu uzdevumi tiks publicēti atsevišķi katras nedēļas sākumā sociālajos tīklos.

 

 

Kids.jpg

BĒRNU TRENIŅI

Paralēli skriešanas grupu treniņiem pieaugušajiem, Mežaparkā norisināsies arī treniņi pašai jaunākajai skrējēju paaudzei. Bērnu treniņos skriešanas slodze ir sabalansēta ar vingrošanu, uzmanības un veiklības uzdevumiem, radot iespēju veselīgi pavadīt laiku svaigā gaisā. Rekomendējamais dalībnieku vecums no 7 gadu vecuma vai vecāku uzraudzībā.

 

  • Treniņus bērniem vadīs fitnesa treneris Kārlis Birmanis.
  • Treniņa garums 1h.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

Galvenais partneris

  • Lattelecom

Partneris

  • Rimi

Sponsori

  • adidas
  • WESS
  • Sportland
  • Live Riga

Organizē

  • NECom
  • Rīgas Dome