18.-19.05.2019

IAAF

Tet Riga Marathon

18.-19.05.2019

IAAF

Izvēlies sev piemērotāko treniņu!

Gatavojoties startam Lattelecom Rīgas maratonā, aicinām Tevi pievienoties Riga Runners treniņu grupām! Treniņu klāsts, variējošās distances un tempi ļaus ikvienam skrējējam izvēlēties savam līmenim atbilstošu slodzi, un ar treneru un treniņu biedru atbalstu sasniegt savu mērķi.

Ziemas posmā treniņu grupas primāri orientētas uz skrējējiem ar pamatiemaņām, kā arī pieredzējušiem skrējējiem, kuri Lattelecom Rīgas maratonā izvirzījuši mērķi noskriet maratonu vai pusmaratonu. Tuvojoties pavasarim, grupu treniņu klāsts pieaugs un piedāvās gan specifiskākus, intensīvākus treniņus gargabalniekiem, gan īsākus, vieglākas intensitātes treniņus īsāko distanču skrējējiem un skriešanas jaunpienācējiem.

Iepazīties ar grupu treniņiem zemāk un tiekamies skrējienā!

 

 

Weekly_Run.jpg

WEEKLY RUN + STRENGTH

  • Katru trešdienu plkst. 19.00 Lattelecom birojā, Dzirnavu ielā 105.

 

Iknedēļas skriešanas treniņš zemā intensitātē izturības stiprināšanai. Treniņa otrā daļā vispārējas fiziskās sagatavotības vingrinājumi skrējējiem korsetes un muguras stiprināšanai, līdzsvara attīstīšanai. Treniņš paredzēts ikvienam ar pamatprasmēm skriešanā.

 

  • Trīs tempa grupas: 5:30, 6:00 un 6:30 min/km
  • Distance: 8-12 km
  • VFS: 30 min
 

Long_Run.jpg

LONG RUN + STRETCH

  • Katru svētdienu plkst. 9.30 Lattelecom birojā, Dzirnavu ielā 105. No 17. marta katru svētdienu Mežaparkā

 

Garš, vienmērīgs skrējiens zemā intensitātē. Pēc skrējiena kārtīga izstiepšanās visām muskuļu grupām. Treniņš stiprina sirds izturību un veido pamatu garo distanču skriešanai. Paredzēts maratonistiem un pusmaratonistiem.

 

  • Temps: 5:50-6:00 min/km.
  • Distance: 18-34 km maratonistiem, 12-20 km pusmaratonistiem.
  • Stiepšanās: 20 min

 

Weekly_Tempo.jpg

WEEKLY TEMPO

  • No 14. marta katru ceturtdienu


Iknedēļas treniņš, kura pamatdaļā iekļauts skrējiens salīdzinoši ātrākā, “komfortabli grūtā” tempā. Treniņa mērķis ir stimulēt ķermeņa adaptāciju sacensību tempam. Treniņš paredzēts ikvienam skrējājam ar apzinātu mērķi sacenībās.

 

  • Trīs tempa grupas: 5:30, 6:00 un 6:30 min/km (pamatdaļā ātrāk)
  • Distance: 8-14 km

My First Run.jpg

MY FIRST RUN

  • No 14. marta katru ceturtdienu un svētdienu


Treniņa mērķis ir iedvesmot un motivēt skriešanai, attīstīt pirmās iemaņas un pareizus ieradumus skriešanā. Treniņš paredzēts iesācējiem, kuri apņēmušies pirmo reizi startēt 6 km vai 10 km distancē. Tie, kas treniņus apmeklēs regulāri, sevi pierādīt Lattelecom Rīgas maratonā varēs bez maksas, dāvanā saņemot arī Riga Runners skriešanas kreklu! Vairāk par piedāvājumu treniņos.

 

  • Temps: 6:30-7:00 min/km + soļošana
  • Distance: 4-8 km

 

Advanced.jpg

ADVANCED

  • No 17. marta katru svētdienu plkst. 10.00 Mežaparkā.


Augstas intensitātes intervālu treniņš skrējējiem ar pieredzi. Treniņu mērķis ir attīstīt ātrumu, muskuļu izturību un organisma spēju pretoties nogurumam. Paredzēts pieredzējušiem garo distanču skrējējiem ar konkrētu mērķi sacensībās.

Treniņus vadīs Latvijas labākie garo distanču skrējēji – Valērijs Žolnerovičs, Ilona Marhele, Jānis Girgensons, Jānis Višķers, Renārs Roze un citi. Katru treniņu būs jauns virziens ar jauniem uzdevumiem. Dalībniekiem jābūt pārliecinātiem par savām spējām komfortabli skriet garākus intervālus ap 4:00-5:00 min/km.

 

  • Temps: variēs, bet ne lēnāk par 5:30 min/km iesildošajā daļā
  • Distance: variēs, bet ne mazāk par 10 km
  • Treniņu uzdevumi tiks publicēti atsevišķi katras nedēļas sākumā sociālajos tīklos.

Track.png

TRACK

  • No 9. aprīļa katru otrdienu plkst. 19.00 Centra sporta kvartālā, Kr. Barona ielā 116a


Vispārējās fiziskās sagatavotības skriešanas treniņš, kas sevī ietver ātrumu, eksplozīvo darbu, tehnisko izpildījumu ekonomiskam skrējienam. Treniņš paredzēts ikvienam skrējējam neatkarīgi no pieredzes un sagatavotības līmeņa.

 

  • Temps: variēs pēc sagatavotības
  • Distance: variēs pēc sagatavotības

Kids.jpg

KIDS

  • No 17. marta katru svētdienu plkst. 10.00 Mežaparkā

 

Paralēli skriešanas grupu treniņiem pieaugušajiem, Mežaparkā norisināsies arī treniņi pašai jaunākajai skrējēju paaudzei. Bērnu treniņos skriešanas slodze ir sabalansēta ar vingrošanu, uzmanības un veiklības uzdevumiem, radot iespēju veselīgi pavadīt laiku svaigā gaisā. Rekomendējamais dalībnieku vecums no 7 gadu vecuma vai kopā ar vecāku uzraudzību.

 

  • Treniņus bērniem vadīs fitnesa treneris Kārlis Birmanis.
  • Treniņa garums 1h.
 

 

 

 

 

Galvenais partneris

  • Lattelecom

Partneris

  • Rimi

Sponsori

  • adidas
  • WESS
  • Sportland
  • Live Riga

Organizē

  • NECom
  • Rīgas Dome