18.-19.05.2019

IAAF

Tet Riga Marathon

18.-19.05.2019

IAAF

Ilonas Marheles treniņu plāni

  • 16 nedēļu treniņu plāni maratonam un pusmaratonam
  • 12 nedēļu treniņu plāni 10 km

Ilonas treniņu plāni maratonam, pusmaratonam un 10 km sastādīti divās intensitātēs - skrējējiem, kas sākuši skriet salīdzinoši nesen, un skrējējiem, kuri iekrājuši zināmu pieredzi garo distanču skriešanā un vēlas uzlabot savu rezultātu.

Ilonas Marheles TP.PNG


Aleksandra Prokopčuka treniņu plāns

  • 16 nedēļu treniņu plāns pusmaratonam

Aleksandra 16 nedēļu treniņu plāns pusmaratonam ir ļoti intensīvs. Tas paredzēts pieredzējušiem skrējējiem, kas vēlas uzlabot savu rezultātu. Skrējējam jābūt ar salīdzinoši labu izturību un “saskrietu bāzi”.

Aleksandra Prokopcuka TP.PNG

Galvenais partneris

  • Lattelecom

Partneris

  • Rimi

Sponsori

  • adidas
  • WESS
  • Sportland
  • Live Riga

Organizē

  • NECom
  • Rīgas Dome